10/2/13

Έτσι πήρα τον αγαπημένο μου ξάδερφο!

Ο Νίκος μια ήσυχη βραδιά, και ενώ ήταν σκοπιά στην πύλη υπό το άρρυπνο βλέμα κουκουβάγιων και ντχτερίδων, παίρνει ένα γράμμα απ' τον ταχυδρόμο. Με χαρά αναγνωρίζει στον φάκελο τον γραφικό χαρακτήρα της ξαδέρφης του. 
Γεμάτος χαρά ανοίγει το φάκελο, διαβάζει και το χαμόγελό του παγώνει. Να τι διάβασε:
 "Αγαπημένε μου Νίκο, είμαστε μαζί 3 χρόνια και το ξέρεις πόσο με ερεθίζει το κορμί σου. Δεν μπορώ να αντέξω όμως το ότι είσαι μακριά μου, γι' αυτό πήρα την απόφαση να χωρίσουμε. Έτσι και αλλιώς, σε μερικές στιγμές αδυναμίας, σε απάτησα με την Άννα.


Συγχώρεσέ με, αλλά έτσι είναι καλύτερα και για τους δυό μας. Σε παρακαλώ να μου στείλεις όποιες φωτογραφίες μου έχεις. Γεια, η ξαδέρφη σου Μαρία"
Μέχρι να τελειώσει η σκοπιά, ο Νίκος έχει κατεβάσει όλα τα καντήλια, έχει καπνίσει 17 1/2 πακέτα τσιγάρα με τον καπνό να έχει φτάσει στο γραφείο του δοιηκητή, ο οποίος έντρομος ξυπνάει, καλεί την πυροσβεστική και παραγγέλνει ιονιστές χώρου, και φυσικά ως αισθηματίας έχει ρίξει το κλάμα της ζωής του. 
Τελειώνοντας τη σκοπιά του και προσπαθώντας να ηρεμήσει, πάει στο θάλαμο και φωνάζει όλες τις σειρές. 
Μόλις χώρισα. Όλοι έξω. Πεντακόσιες κάμψεις ο καθένας.
Όχι μην αγχώνεστε, πλάκα κάνουμε, δεν χώρισε ο Νίκος και δεν θα σας τρέξει βραδιάτικα.
Πρόκειται για τη νέα ταινία της SISINA με γενικό τίτλο ''Έτσι πήρα τον αγαπημένο μου ξάδερφο''


που κυκλοφορεί σε όλα τα περίπτερα.
Ε τώρα μη με ρωτήσετε αν είναι ο Νίκος ...