12/9/13

Την αγελάδα μου θα πάρω ...

Ήταν ένα μεσημέρι αλλιώτικο απ΄ τ΄ άλλα.
Ο ήλιος έκαιγε και ο τζίτζικας έσκαγε.
Ήταν τότε που μια δημοσιογράφος βρέθηκε σε ένα ημιορεινό χωριό για να πάρει συνέντευξη από έναν αγελαδάρη που εκείνη την ώρα ζέσταινε τη μηχανή του!

 

Δεν θα σα καθυστερήσω πολύ από το ταξίδι σας, απλά θα σας ρωτήσω τι γνώμη έχετε για το φαινόμενο των τρελών αγελάδων;
- Έχουν όλες μουρλαθεί τελείως, της απαντά ο αυτός.
- Ναι αλλά εσείς που αποδίδετε το γεγονός ότι οι αγελάδες τρελαίνονται; 
- Να σου πω κοπέλα μου, εδώ δίπλα στη στάνη έχω μια αγελάδα. Ξέρεις πόσες φορές τον χρόνο μου την πηδάει ο ταύρος; 
- Όχι απαντά η δημοσιογράφος.
- Μια φορά το χρόνο.
Και συνεχίζει: Ξέρεις πόσες φορές την ημέρα την αρμέγω; 
- Όχι απαντά ξανά η δημοσιογράφος.
Τέσσερις φορές τη μέρα . Απαντά ο αγελαδάρης
Έκπληκτη η δημοσιογράφος λέει.
- Καλά, τι σχέση έχουν όλα αυτά;
- Τι λες κοπέλα μου; Εσένα αν σου έπιαναν τα βυζιά κάθε μέρα και σε πηδούσαν μια φορά το χρόνο, δε θα είχες χαζέψει;
Αυτά της είπε, φόρτωσε την αγελάδα του στο μηχανάκι και εξαφανίστηκε ...!!!
 
ανέκδοτο-διασκευή: Θεοδωρίδης Βλαδίμηρος