17/8/12

Και οι αρχαίοι αθυροστομούσαν !!!


Συλλέξαμε από το διαδίκτιο τις καλύτερες ύβρεις και σας τις παρουσιάζουμε ...
 με πολύ πολύ χιούμορ
Αφόδευε εντός = Χέσε μέσα
Λάβε κίναιδε = Πάρ' τα πούστη
Ύπαγε γαμηθείναι = Άντε γαμήσου
Όδευε εις συνουσίαν = Άντε γαμήσου
Λάβε τους όρχεις ημών = Πάρ' τα αρχίδια μας
Εσύ εστί για τον πέο = Είσαι για τον πούτσο
Λάβε έναν αυνανιστήν = Πάρε ένα μαλάκα !

 
Κάμνω σε τι, μήτηρ; = Τι σου κάνω μάνα μου;
Άλφα τράπεζα πίστεως = Πρώτο τραπέζι πίστα
Αφόδευε υψηλά και ηγνάντει = Χέσε ψηλά κι αγνάντευε
Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου = Θα μου κλάσεις τα αρχίδια !
Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου = Και με τρώγαν τα αρχίδια μου
Άντε κάνε έρωτα παθητικά σερβιέτα = Άντε γαμήσου ρε μουνόπανο !
Ποιώ έρωτα δια το αιδοίο της μητρός σου = Γαμώ το μουνί της μάνας σου
Σου συνουσιάζεται ο οίκος που διαμένεις ομοφυλόφιλε = Σου γαμιέται το σπίτι πούστη
Ευμεγέθους σωματικής διάπλασης ατομικός εραστής = Χοντρομαλάκας
Θα σου συνουσιάσω τον οίκο όπου διαμένεις παλιό ομοφυλόφιλε = Θα σου γαμήσω το σπίτι παλιόπουστα !!!
Της επιχρήμασις εκδηλωμένης γυναικός το σίδερον κιγκλίγωμα = Της πουτάνας το κάγκελο!!!

 
Τα εκ μεταξίου γενόμενα εσωενδύματα εκ μεταξίου γενόμενα οπίσθια απαιτούσι = Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλους
Λάβε πέντε, ω αυνανιστά (συνοδευόμενον από έκτασιν των δακτύλων της μίας χειρός) = Πάρε πέντε, ρε μαλάκα ! (μαζί με φάσκελο)
Συγγνώμη εύειδες κοράσιον, ο σος πατήρ σακχαροπλάστης ετύγχανε ών; = Συγγνώμη κοπελιά, ζαχαροπλάστης ήταν ο πατέρας σου;

 

Η παλινδρομική κίνηση ισχύως επί καθέτου αξόνως, βαίνουσα συνεχώς αυξανόμενης εντάσεως και εκπέμπουσα υδάτινα βλήματα επί φανταστικού στόχου = μαλακία
Λαβέ ταύτα Ελισσάβετ και ποίησέ τα επί πλαισίου = Πάρτα Λίζα και κάντα κορνίζα!
Εκοπρίσθη η φοράς παρά τοις αλωνίοις = Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι

 
Μη μου τους όρχεις τάρατε = Μη μου πρήζετε τα αρχίδια
Χαίρε ημάς το πλατύφυλλο = Χαιρέτα μας τον πλάτανο
Έξω κύον εκ τας οικίας = Έξω πούστη απ'την παράγκα (πρόχειρη κατοικία)
Ταύτα λάβειν μωρή νοσούσα = Πάρτα  μωρή άρρωστη